Mesafeli Satış Sözleşmesi

 

 

ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

 

SATICI BİLGİLERİ

Satıcı İsim/Ünvanı: MY LİFE KOZMETİK SANAYİ TİCARET ANONİM ŞİRKETİ

Satıcı’nın Açık Adresi: Kemalpaşa OSB Mah.41.Sok.No:20/1 ULUCAK/KEMALPAŞA/İZMİR

Satıcı’nın Telefonu: 0232 472 20 60 – 0530 772 73 77

Satıcı Mersis No: 

Satıcı E-Posta Adresi: lagraine@outlook.com.tr

Alıcı’nın İade Halinde Malı Satıcı’ya Göndereceği Kargo Şirketi: YURTİÇİ Kargo

 

İşbu Ön Bilgilendirme Formu kapsamında Alıcı’ya siparişinin detayları hakkında bilgilendirme yapılmakta olup, Alıcı’nın mal veya hizmetin elektronik olarak satın alınmasına ilişkin olarak Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince mesafeli satış sözleşmesini onaylaması gerekmektedir. Alıcı, Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ne ilişkin bilgileri www.lagrainenetwork.com da yer alan “Hesabım” sayfasından takip edebilecek ve siparişine ilişkin verdiği bilgileri “Hesabım” sayfasından değiştirebilecektir. Bununla beraber Alıcı’nın “Özel Teslimat” hizmetinden faydalanması halinde sipariş oluşturulduktan sonra, diğer teslimat yöntemlerinde ise sipariş oluşturulduktan ve Satıcı tarafından onaylandıktan sonra teslimat aşamasına geçilmesi sebebiyle Alıcı siparişe ait teslimat adresini değiştiremez. Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi Aracı Hizmet Sağlayıcı tarafından mevzuatta öngörülen süre boyunca kayıt altına alınmakta olup, Alıcı bu süre boyunca, dilediği zaman “Hesabım” sayfasından metinlere ulaşabilecektir. Ayrıca Alıcı siparişi onayladıktan sonra her bir siparişe özel olarak düzenlenen Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesi, Alıcı’ya e-posta yoluyla gönderilmektedir.

 

MY LİFE tarafından Alıcı’nın taraf olduğu Temsilcilik Sözleşmesi’nde belirtilen gizlilik kuralları uygulanmaktadır.

 

 

ÖDEME VE TESLİM ŞARTLARI

 

 

 

Kargo hariç toplam ürün bedeli: TL

Kargo Ücreti: 0.00 TL

Kargo Dahil Toplam Bedeli: TL

Ödeme Şekli ve Planı: Kredi Kartı-EFT-HAVALE

 

 

 

Teslim Şartları

Ürünlerin sevkiyatına Alıcı tarafından mal veya hizmetin sipariş edilmesini takiben ……… iş günü içinde başlanacaktır.

 

SÖZ KONUSU ÜRÜN BEDELİ, ÖDEME KORUMA SİSTEMİ KAPSAMINDA SATICI ADINA,MY LİFE TARAFINDAN ALICI’DAN TAHSİL EDİLMEKTEDİR. ALICI MALIN/HİZMETİN BEDELİNİ MY LİFE’YE ÖDEMEKLE, ÜRÜN BEDELİNİ SATICI’YA ÖDEMİŞ SAYILACAKTIR.

 

 

UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

 

6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği kapsamında satılan mal veya hizmete ilişkin sorumluluk bizzat Satıcı’ya aittir. Bununla birlikte Alıcılar, satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili şikâyetlerini Satıcılar’a doğrudan veya MY LİFE üzerinden iletebilirler. Şikayetin MY LİFE’a iletilmesi halinde MY LİFE sorunun çözülmesi için mümkün olan tüm desteği sağlayacaktır.

 

İş bu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda; her yıl Gümrük ve Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Alıcı’nın yerleşim yerindeki ürünü satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki İl veya İlçe Tüketici Sorunları Hakem Heyetleri, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.